kapanserius

Beauty Newbie

18 and Under

Lorem Ipsum is simply

2

3

dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged

Tags

we

10 Apr 2019 ∙ Edited


sort by

TALK

capekngetik

Beauty Newbie

04 Apr 2019

So.. aku tuh kyknya belum pernah sesuka ini sama yg namanya moisturizer, rewel bgt akutu kalo pilih moisturizer.. entah itu dari tekstur, efek setelah pemakaian, hasilnya matte apa gmn,dan yg terpenting itu bikin breakout apa nggak.. kyknya semua org jg begitu heheh.. dan akhirnya beraniin cobain moist ini,nekat bgt karena emang pake krim

kapanserius

Beauty Newbie

18 and Under

04 Apr 2019

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as opposed

capekngetik

Beauty Newbie

04 Apr 2019

@kapanserius pake produk ini dah hampir setahun, aku pake buat moisturizer sehari2. cocok sih sebenernya, gak bikin breakout di muka. tp setelah coba aloe gelnya holika2 akhirnya lsg pindah kelain hati deh. aloe gel nature republic menurutku lebih lama menyerap di kulit dibanding holika2, dan jadinya lebih keliatan oily mukaku